La escuela como investigación : la creatividad / Francesco Tonucci.
Material type:
- 9509467103
- LB1062 T6.6
Item type | Current library | Collection | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode | Item holds | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1062 T6.6 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 226340 | |||
![]() |
Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1062 T6.6 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 216686 | |||
![]() |
Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1062 T6.6 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 216687 | |||
![]() |
Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1062 T6.6 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 88930 | |||
![]() |
Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1062 T6.6 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 88929 | |||
![]() |
Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1062 T6.6 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 226339 | |||
![]() |
Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1062 T6.6 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 88928 |
Total holds: 0
Browsing Bib. Gregorio Torres Quintero shelves, Shelving location: Planta baja , Collection: Colección General Close shelf browser (Hides shelf browser)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
No cover image available | No cover image available | ||
LB1062 T6.6 La escuela como investigación : la creatividad / | LB1062 T6.6 La escuela como investigación : la creatividad / | LB1062 T6.6 La escuela como investigación : la creatividad / | LB1062 T6.6 La escuela como investigación : la creatividad / | LB1062 T6.6 La escuela como investigación : la creatividad / | LB1062 T78 Estrategias para la creatividad / | LB1062 T78 Estrategias para la creatividad / |
Tradución de: La ricerca come alternativa all'insegnamento
There are no comments on this title.
Log in to your account to post a comment.