La comprensión del número y la educación progresiva del niño según Piaget / Evelyn Lawrence, T. R. Theakston y Nathan Isaacs ; tr. Marie Thérése Cevasco.

By: Lawrence, EvelynContributor(s): Theakston, T. R [coaut.] | Isaacs, Nathan [coaut.]Material type: TextTextSeries: Biblioteca del educador contemporáneo. Serie menor ; ; 78Publication details: Buenos Aires : Paidós, 1968Description: 113 pSubject(s): Piaget, Jean, 1896-1980 -- Crítica e interpretación | Concepto de númeroLOC classification: LB775 P49 | L3.28
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Copy number Status Date due Barcode Item holds
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LB775 P49 L3.28 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 83878
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LB775 P49 L3.28 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 14839
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LB775 P49 L3.28 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 259
Total holds: 0

There are no comments on this title.

to post a comment.