Niñez, pedagogía y política : transformaciones de los discursos acerca de la infancia en la historia de la educación argentina entre 1880 y 1955 / Sandra Carli.

By: Carli, SandraMaterial type: TextTextSeries: Historia modernaPublication details: Buenos Aires : Niño y Dávila, 2003Edition: 2a edDescription: 355 pISBN: 9509467847Subject(s): EDUCACION - -- ASPECTOS SOCIALES - -- ARGENTINA | EDUCACION - -- ARGENTINA - -- HISTORIALOC classification: LC191.8 A7 | C3.5 2003
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Copy number Status Date due Barcode Item holds
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC191.8 A7 C3.5 2003 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 226358
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC191.8 A7 C3.5 2003 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 226357
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC191.8 A7 C3.5 2003 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 246090
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC191.8 A7 C3.5 2003 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 225401
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC191.8 A7 C3.5 2003 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 246089
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC191.8 A7 C3.5 2003 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 246088
Total holds: 0
Browsing Bib. Gregorio Torres Quintero shelves, Shelving location: Planta baja , Collection: Colección General Close shelf browser (Hides shelf browser)
LC191.8 A7 A2.3 Escuela media y sectores populares : posibilidades y potencia de la escuela moderna / LC191.8 A7 C3.5 2003 Niñez, pedagogía y política : LC191.8 A7 C3.5 2003 Niñez, pedagogía y política : LC191.8 A7 C3.5 2003 Niñez, pedagogía y política : LC191.8 A7 C3.5 2003 Niñez, pedagogía y política : LC191.8 A7 C3.5 2003 Niñez, pedagogía y política : LC191.8 A7 C3.5 2003 Niñez, pedagogía y política :

There are no comments on this title.

to post a comment.