Obra educativa / Vicente Lombardo Toledano.

By: Lombardo Toledano, Vicente, 1894-1968Material type: TextTextSeries: Obra temáticaPublication details: México : IPN : CEFPSVLT, 2002Edition: 2a ed. correg. y aumDescription: 3 vISBN: 9701879643Subject(s): Educación -- México | EDUCADORES - -- MEXICO | Universidades y colegios -- MéxicoLOC classification: LA422 | L6.6 2002
Contents:
Contenido: v.1. Cultura y conocimiento -- v.2. Política educativa nacional -- v.3. Estructura de la educación en México
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Vol info Copy number Status Date due Barcode Item holds
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LA422 L6.6 2002 (Browse shelf(Opens below)) v.1 1 Available 233893
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LA422 L6.6 2002 (Browse shelf(Opens below)) v.1 1 Available 219955
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LA422 L6.6 2002 (Browse shelf(Opens below)) v.1 1 Available 233892
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LA422 L6.6 2002 (Browse shelf(Opens below)) v.2 1 Available 233894
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LA422 L6.6 2002 (Browse shelf(Opens below)) v.2 1 Available 219956
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LA422 L6.6 2002 (Browse shelf(Opens below)) v.2 1 Available 233895
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LA422 L6.6 2002 (Browse shelf(Opens below)) v.3 1 Available 233896
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LA422 L6.6 2002 (Browse shelf(Opens below)) v.3 1 Available 219957
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LA422 L6.6 2002 (Browse shelf(Opens below)) v.3 1 Available 233897
Total holds: 0

Contenido: v.1. Cultura y conocimiento -- v.2. Política educativa nacional -- v.3. Estructura de la educación en México

There are no comments on this title.

to post a comment.