Bases para el aprendizaje significativo / Magdalena García Siqueiros.

By: García Siqueiros, MagdalenaMaterial type: TextTextSeries: Metodología de la enseñanzaPublication details: México : UPN, 1986Description: 87 pSubject(s): Aprendizaje significativo | Psicología del aprendizajeLOC classification: LC5309 U59 | A6 1986a
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Copy number Status Date due Barcode Item holds
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U59 A6 1986 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 80179
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U59 A6 1986 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 80178
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U59 A6 1986 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 80187
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U59 A6 1986 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 80186
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U59 A6 1986 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 80181
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U59 A6 1986 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 80184
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U59 A6 1986 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 80183
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U59 A6 1986 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 80182
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U59 A6 1986 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 80180
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U59 A6 1986 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 80185
Total holds: 0

"Proyecto estratégico no.2: formación y actualización de docentes de normales"

"Subproyecto: Sistema de Superación Permanente Dirigido a los Docentes de Educación Normal"

There are no comments on this title.

to post a comment.