Cómo estudiar mejor / Ron Fry ; tr. Antonio Maxell-Hudson.
Material type: TextSeries: Educación y sociedad ; 808Publication details: León, Esp. : Alfaomega : Everest, 2002Description: 215 pISBN: 9701508084 (sic); 8424125878Subject(s): Métodos de estudio | Hábitos de estudioLOC classification: LB1049 | F7.3Item type | Current library | Collection | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode | Item holds |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1049 F7.3 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Checked out | 02/10/2024 | 228846 | |
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1049 F7.3 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 228848 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1049 F7.3 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 239624 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1049 F7.3 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 256588 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1049 F7.3 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 228847 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1049 F7.3 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 239625 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1049 F7.3 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 280204 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1049 F7.3 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 239623 |
Total holds: 0
Browsing Bib. Gregorio Torres Quintero shelves, Shelving location: Planta baja , Collection: Colección General Close shelf browser (Hides shelf browser)
LB1049 F7.3 Cómo estudiar mejor / | LB1049 F7.3 Cómo estudiar mejor / | LB1049 F7.3 Cómo estudiar mejor / | LB1049 F7.3 Cómo estudiar mejor / | LB1049 F7.3 Cómo estudiar mejor / | LB1049 F7.3 Cómo estudiar mejor / | LB1049 F7.6 Cómo organizar mejor tu tiempo / |
There are no comments on this title.