Lo especial de la educación / Oscar Miguel Dadamia Isabella.
Material type: TextSeries: Respuestas educativasPublication details: Buenos Aires : Magisterio Río de la Plata, 2004Description: 327 pISBN: 9505503008Subject(s): EDUCACION ESPECIAL - -- ARGENTINA | Necesidades educativas especiales | Igualdad de oportunidades en educaciónLOC classification: LC3985 A7 | D3.4Item type | Current library | Collection | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode | Item holds |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LC3985 A7 D3.4 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 239114 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LC3985 A7 D3.4 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 239066 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LC3985 A7 D3.4 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 239116 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LC3985 A7 D3.4 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 239065 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LC3985 A7 D3.4 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 239064 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LC3985 A7 D3.4 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 239115 |
Total holds: 0
Browsing Bib. Gregorio Torres Quintero shelves, Shelving location: Planta baja , Collection: Colección General Close shelf browser (Hides shelf browser)
No cover image available | ||||||||
LC3985 A7 A8.7 Los atrasados escolares : el trabajo en el aula y en la clínica : problemas de atención e hiperactividad : diagnóstico e institución A. D. D. en debate / | LC3985 A7 D3.4 Lo especial de la educación / | LC3985 A7 D3.4 Lo especial de la educación / | LC3985 A7 D3.4 Lo especial de la educación / | LC3985 A7 D3.4 Lo especial de la educación / | LC3985 A7 D3.4 Lo especial de la educación / | LC3985 A7 D3.4 Lo especial de la educación / |
There are no comments on this title.