Medición AEPS desde el nacimiento a los tres años de edad de desarrollo / ed. Diane Bricker ; tr. Nicolás Mutchinick Babinsky.

Contributor(s): Bricker, Diane D [ed.]Material type: TextTextPublication details: México : El Manual Moderno, 1998Description: 1 sobreISBN: 9684267894LOC classification: TP22
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Copy number Status Date due Barcode Item holds
Conjunto (Kit) Conjunto (Kit) Bib. Gregorio Torres Quintero
Colecciones especiales Planta alta
Test y pruebas TP22 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available (Préstamo por horas) 168627
Conjunto (Kit) Conjunto (Kit) Bib. Gregorio Torres Quintero
Colecciones especiales Planta alta
Test y pruebas TP22 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available (Préstamo por horas) 168626
Conjunto (Kit) Conjunto (Kit) Bib. Gregorio Torres Quintero
Colecciones especiales Planta alta
Test y pruebas TP22 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available (Préstamo por horas) 237403
Conjunto (Kit) Conjunto (Kit) Bib. Gregorio Torres Quintero
Colecciones especiales Planta alta
Test y pruebas TP22 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available (Préstamo por horas) 168630
Conjunto (Kit) Conjunto (Kit) Bib. Gregorio Torres Quintero
Colecciones especiales Planta alta
Test y pruebas TP22 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available (Préstamo por horas) 312615
Conjunto (Kit) Conjunto (Kit) Bib. Gregorio Torres Quintero
Colecciones especiales Planta alta
Test y pruebas TP22 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available (Préstamo por horas) 237402
Conjunto (Kit) Conjunto (Kit) Bib. Gregorio Torres Quintero
Colecciones especiales Planta alta
Test y pruebas TP22 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available (Préstamo por horas) 168629
Total holds: 0

Incluye: Manual (1), formas AEPS de registro de datos (10), informe familiar del AEPS (10), encuesta AEPS de intereses familiares (10), registro AEPS del progreso del niño (10)

Título original: Assessment, evaluation, and programming system for infants and children

There are no comments on this title.

to post a comment.