Amazon cover image
Image from Amazon.com

No logo : el poder de las marcas / Naomi Klein.

By: Material type: TextTextSeries: Paidós plural ; 35Publication details: Barcelona, Esp. : Paidós, 2001.Description: 559 pISBN:
  • 8449312485
Subject(s): LOC classification:
  • HD2755.5 K5.6
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Copy number Status Date due Barcode Item holds
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja Colección General HD2755.5 K5.6 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 241323
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja Colección General HD2755.5 K5.6 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 241324
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja Colección General HD2755.5 K5.6 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 241325
Total holds: 0
Browsing Bib. Gregorio Torres Quintero shelves, Shelving location: Planta baja , Collection: Colección General Close shelf browser (Hides shelf browser)
HD2755.5 G8.7 Las trasnacionales y los trabajadores / HD2755.5 K5.6 No logo : HD2755.5 K5.6 No logo : HD2755.5 K5.6 No logo : HD2755.5 P7.7 Producción estratégica y hegemonía mundial / HD2755.5 P7.7 Producción estratégica y hegemonía mundial / HD2755.5 P7.7 Producción estratégica y hegemonía mundial /

Traducción de: No logo

There are no comments on this title.

to post a comment.