Dirección de marketing : la edición del milenio / Philip Kotler ; tr. Roberto L. Escalona García.

By: Kotler, Philip, 1931-Material type: TextTextPublication details: México : Pearson Educación, 2001Edition: 10a edDescription: xxxi, 718, 37 pISBN: 9684444222Subject(s): Administración de mercadeo | MercadotecniaLOC classification: HF5415.13 | K6.2 2001
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Copy number Status Date due Barcode Item holds
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General HF5415.13 K6.2 2001 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 241297
Total holds: 0
Browsing Bib. Gregorio Torres Quintero shelves, Shelving location: Planta baja , Collection: Colección General Close shelf browser (Hides shelf browser)
HF5415.1265 V5.4 Innovación y marketing de servicios en la era digital / HF5415.1265 V5.4 Innovación y marketing de servicios en la era digital / HF5415.13 B8.5 Marketing operativo / HF5415.13 K6.2 2001 Dirección de marketing : la edición del milenio / HF5415.13 K6.2 2006 Dirección de marketing / HF5415.13 K6.2 2006 Dirección de marketing / HF5415.13 K6.2 2006 Dirección de marketing /

Traducción de: Marketing management : analysis, planning, implementation, and control, millenium ed.

There are no comments on this title.

to post a comment.