Marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong ; tr. Roberto Luis Escalona García.

By: Kotler, Philip, 1931-Contributor(s): Armstrong, Gary [coaut.]Material type: TextTextPublication details: México : Pearson Educación, 2001Edition: 8a edDescription: xviii, 691 p, [52] : il. + 1 CD-ROM ; 4 3/4 plgISBN: 9702601010Subject(s): Mercadotecnia | PublicidadLOC classification: HF5415 | K6.58 2001
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Copy number Status Notes Date due Barcode Item holds
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General HF5415 K6.58 2001 (Browse shelf(Opens below)) Ej.3 Available 330786
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General HF5415 K6.58 2001 (Browse shelf(Opens below)) Ej. 2 Available 249791
Disco Compacto Disco Compacto Bib. Gregorio Torres Quintero
Mostrador de préstamo Planta baja
Materiales complementarios y otros recursos electrónicos  HF5415 K6.58 2001 (Browse shelf(Opens below)) Ej. 2 Available Solicítalo en el mostrador de préstamo 337976
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General HF5415 K6.58 2001 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 249790
Total holds: 0

Título original: Principles of marketing

There are no comments on this title.

to post a comment.