Desarrollo del niño y del adolescente : compendio para educadores / Judith L. Meece ; tr. José C. Pecina Hernández.

By: Meece, Judith LMaterial type: TextTextSeries: Biblioteca para la actualización del maestroPublication details: México : SEP : McGraw-Hill, 2001Description: 394 p. : il. gráfsISBN: 9701847474Subject(s): Niño, Estudio del | Desarrollo infantil | Adolescencia | ConstructivismoLOC classification: LB1115 | M4.2a
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Vol info Copy number Status Date due Barcode Item holds
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LB1115 M4.2a (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 289478
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LB1115 M4.2a (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 298237
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LB1115 M4.2a (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 232185
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LB1115 M4.2a (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 321960
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LB1115 M4.2a (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 232184
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LB1115 M4.2a (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 298238
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LB1115 M4.2a (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 298239
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LB1115 M4.2a (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 321959
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LB1115 M4.2a (Browse shelf(Opens below)) Donación UNESCO 1 Available U709
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LB1115 M4.2a (Browse shelf(Opens below)) Donación UNESCO 1 Available U606
Total holds: 0

Título original: Child and adolescent development for educators

There are no comments on this title.

to post a comment.