An Instructional model for studying cognitive development and readability of instructional materials : guidelines for evaluation / R. Murray Thomas.
Material type: TextSeries: Notes, Comments...; 40Publication details: Paris : New York : Rome : UNESCO; UNICEF; WFP, 1980Description: 14 p.; fotSubject(s): Evaluacion de la educacion- Material y equipo didacticos | Modelos educacionales- Material de lectura- Indonesia | Indonesia- Evaluacion de la educacionItem type | Current library | Collection | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode | Item holds |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Colecciones especiales Planta alta | UNESCO | 37.012 (910) =20 THO No.40. (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Disponible (Préstamo en sala) | U4595 |
Total holds: 0
Browsing Bib. Gregorio Torres Quintero shelves, Shelving location: Colecciones especiales Planta alta, Collection: UNESCO Close shelf browser (Hides shelf browser)
No cover image available | No cover image available | No cover image available | No cover image available | No cover image available | No cover image available | |||
37.012 (83) "1985" RES No.160. Resúmenes analíticos de los trabajos presentados / | 37.012 (83) "1985" RES No.161. Resúmenes analíticos de los trabajos presentados / | 37.012 (83) "1985" RES No.162. Resúmenes analíticos de los trabajos presentados / | 37.012 (910) =20 THO No.40. An Instructional model for studying cognitive development and readability of instructional materials : | 37.012: 371.67/ .68 (72) ROJ Situación actual y perspectivas de la investigación y el desarrollo experimental de la investigación tecnológica en México / | 37.012: 378 (6)=40 VAL No.27 La Valeur des investissements dans l'enseignement supérieur: | 37.012.2 (7/8) WEI Modelos educativos en el desarrollo histórico de América Latina / |
There are no comments on this title.