Definición de la práctica educativa : t. 1 : programa, lecturas de las unidades I-IV : [antología] programa, lecturas de las unidades I-IV : [antología] [antología]

Contributor(s): Universidad Pedagógica Nacional (México)Material type: TextTextPublication details: México : UPN, 1980Description: 302 pSubject(s): Comunidad y escuela | Educación -- Aspectos sociales | Educación -- FilosofíaLOC classification: LC5309 U59 | P7011-4 1980
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Vol info Copy number Status Date due Barcode Item holds
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U59 P7011-4 1980 (Browse shelf(Opens below)) - 1 Available 24677
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U59 P7011-4 1980 (Browse shelf(Opens below)) - 1 Available 24680
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U59 P7011-4 1980 (Browse shelf(Opens below)) - 1 Available 24679
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U59 P7011-4 1980 (Browse shelf(Opens below)) - 1 Available 24678
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U59 P7011-4 1980 (Browse shelf(Opens below)) - 1 Available 24682
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U59 P7011-4 1980 (Browse shelf(Opens below)) - 1 Available 24674SEP
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U59 P7011-4 1980 (Browse shelf(Opens below)) - 1 Available 24675
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U59 P7011-4 1980 (Browse shelf(Opens below)) - 1 Available 24676
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U59 P7011-4 1980 (Browse shelf(Opens below)) - 1 Available 24681
Total holds: 0

"Licenciatura en Educación Básica. Sistema escolarizada"

"Area de concentración profesional"

Datos tomados de la cubierta

There are no comments on this title.

to post a comment.