Double-Shift schooling : Design and operation for cost-efectiveness/ Mark Bray.
Material type: TextPublication details: Paris : UNESCO; London : Commonwealth Secretariat, 2000.Description: ilISBN:- 0850926505 (Commonwealth Secretariat)
- 9280312006
Item type | Current library | Collection | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode | Item holds | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Colecciones especiales Planta alta | UNESCO | 371.2 =20 "2000" BRA (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Disponible (Préstamo en sala) | U6681 |
Total holds: 0
Browsing Bib. Gregorio Torres Quintero shelves, Shelving location: Colecciones especiales Planta alta, Collection: UNESCO Close shelf browser (Hides shelf browser)
No cover image available | No cover image available | No cover image available | No cover image available | No cover image available | No cover image available | |||
371.15 (100) "1968" =40 THO des maístres pour´l´école de demain / | 371.15 (100) "1968"THO Maestros para la escuela de mañana / | 371.15 (7/8) LOR Situación del personal docente en América Latina / | 371.2 =20 "2000" BRA Double-Shift schooling : Design and operation for cost-efectiveness/ | 371.212.7 (7/8) "1992" SCH Acceso, permanencia y eficiencia en la educación básica de América Latina y elCaribe / | 371.212.7 (83) ACH No. 36 Análisis de los resultados de la prueba de evaluación del rendimiento escolar (PER) en la región de los Lagos 1983 / | 371.212.7 (83) SOT No. 81 Análisis preliminar de los resultados del programa de evaluación del rendimiento (PER) / |
There are no comments on this title.
Log in to your account to post a comment.