Monitoring the learning outcomes of education systems / Vincent Greaney; Thomas Kellagran.
Material type:![Text](/opac-tmpl/lib/famfamfam/BK.png)
Item type | Current library | Collection | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode | Item holds |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Bib. Gregorio Torres Quintero Colecciones especiales Planta alta | UNESCO | 37. 003. 12 =20 "1996" GRE (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Disponible (Préstamo en sala) | U4572 |
Total holds: 0
Browsing Bib. Gregorio Torres Quintero shelves, Shelving location: Colecciones especiales Planta alta, Collection: UNESCO Close shelf browser (Hides shelf browser)
No cover image available | No cover image available | No cover image available |
![]() |
![]() |
![]() |
No cover image available | ||
37. 003. 12 (7/8) "2002" RAV No. 22 ¿Cómo presentan sus resultados los sistemas nacionales de evaluación educativa en América Latina? / | 37. 003. 12 (7/8) FER No. 26 Las Pruebas internacionales de aprendizaje en América Latina y su impacto en la calidad de la educación: Criterio para guíar futuras aplicaciones / | 37. 003. 12 (73) "2004" CAR No. 29 ¿Tiene efectosla responsabilidadexterna en los indicadores educacionales de los alumnos? : | 37. 003. 12 =20 "1996" GRE Monitoring the learning outcomes of education systems / | 37. 007 (430.2) =20 EDU Education, employment and development in the German Democratic Republic : | 37. 007 (438) =20 EDU Education and work in Poland / | 37. 01: 297. 18 =40 "1984" RAP Les formes traditionnelles d´éducation et la diversification du champ éducatif: le cas des écoles coraniques / |
There are no comments on this title.