El poder de la publicidad en México en los inicios del siglo XXI / Carola García Calderón.

By: García Calderón, CarolaMaterial type: TextTextSeries: ComunicaciónPublication details: México : Plaza y Valdés, 2007Description: 271 p. : cuadrosISBN: 9789707226241Subject(s): PUBLICIDAD - -- MEXICO | Poder (Ciencias sociales)LOC classification: HF5813 M6 | G3.6
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Copy number Status Date due Barcode Item holds
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General HF5813 M6 G3.6 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 262606
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General HF5813 M6 G3.6 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 262607
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General HF5813 M6 G3.6 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 262608
Total holds: 0

There are no comments on this title.

to post a comment.