El desarrollo del currículum escolar / D. K. Weeler ; tr. Carmen Aragó López.
Material type: TextSeries: Aula XXI. Santillana ; ; 7Publication details: Madrid : Santillana, 1976Description: 343 pISBN: 8429413723Subject(s): Educación -- Planes y programasLOC classification: LB1027 | W3.38Item type | Current library | Collection | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode | Item holds |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1027 W3.38 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Checked out | 14/10/2024 | 86749 | |
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1027 W3.38 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 66692 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1027 W3.38 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 86748 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1027 W3.38 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 179451 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1027 W3.38 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 179452 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1027 W3.38 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 97335 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1027 W3.38 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 86747 |
Total holds: 0
Browsing Bib. Gregorio Torres Quintero shelves, Shelving location: Planta baja , Collection: Colección General Close shelf browser (Hides shelf browser)
No cover image available | ||||||||
LB1027 W3.38 El desarrollo del currículum escolar / | LB1027 W3.38 El desarrollo del currículum escolar / | LB1027 W3.38 El desarrollo del currículum escolar / | LB1027 W3.38 El desarrollo del currículum escolar / | LB1027 W3.38 El desarrollo del currículum escolar / | LB1027 W3.38 El desarrollo del currículum escolar / | LB1027 W3.48 Métodos de investigación para el profesorado / |
There are no comments on this title.