Desarrollo y aprendizaje del niño : programa : [unidades I-III] / Daniel Arias Ochoa.

By: Arias Ochoa, Marcos DanielMaterial type: TextTextPublication details: México : UPN, 1985Description: 161 pISBN: 9682902282Subject(s): Niño, Estudio del | Psicología del aprendizajeLOC classification: LC5309 U6 | A6001-3 1985
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Copy number Status Date due Barcode Item holds
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U6 A6001-3 1985 (Browse shelf(Opens below)) 1 Coleccion SEP 80219
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U6 A6001-3 1985 (Browse shelf(Opens below)) 1 Coleccion SEP 80218
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U6 A6001-3 1985 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 80224
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U6 A6001-3 1985 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 80225
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U6 A6001-3 1985 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 80226
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U6 A6001-3 1985 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 80227
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U6 A6001-3 1985 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 80222
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U6 A6001-3 1985 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 80220
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U6 A6001-3 1985 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 80223
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U6 A6001-3 1985 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 80221
Total holds: 0

"Sistema de Educación a Distancia. Especialización en Educación a Distancia. Guía de autoinstrucción"

There are no comments on this title.

to post a comment.