Desarrollo y aprendizaje del niño : [unidades I-III : programa] / comp. Marcos Daniel Arias Ochoa.

Contributor(s): Arias Ochoa, Marcos Daniel [comp.]Material type: TextTextPublication details: México : UPN, 1985Description: 161 pISBN: 9682902282Subject(s): Niño, Estudio del | Psicología del aprendizajeLOC classification: LC5309 U6 | A6001-3 1985p
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Copy number Status Date due Barcode Item holds
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Colección SEP
Colección SEP LC5309 U6 A6001-3 1985p (Browse shelf(Opens below)) 1 Coleccion SEP 79409
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Colección SEP
Colección SEP LC5309 U6 A6001-3 1985p (Browse shelf(Opens below)) 1 Coleccion SEP 79410
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U6 A6001-3 1985p (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 79411
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U6 A6001-3 1985p (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 79418
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U6 A6001-3 1985p (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 79412
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U6 A6001-3 1985p (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 79413
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U6 A6001-3 1985p (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 79414
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U6 A6001-3 1985p (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 79415
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U6 A6001-3 1985p (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 79416
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U6 A6001-3 1985p (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 79417
Total holds: 0

"Sistema de Educación a Distancia. Guía de autoinstrucción

There are no comments on this title.

to post a comment.