Disponibilidad y uso de la tecnología en educación básica / dir. Patricia Avila Muñoz.

Contributor(s): Avila Muñoz, Patricia [dir.]Material type: TextTextPublication details: México : ILCE, c2003Description: vISBN: 9685247633 v.1; 9685247609 v.2; 9685247625 v.3; 968524765X v.4Subject(s): Tecnología educativa | Innovaciones educativasLOC classification: LB1028.3 | D5.9
Contents:
Contenido: [v.1.] Encuesta nacional -- [v.2.] Estudios de caso [v.3] Resumen analítico -- [v.4] Censo de recursos tecnológicos, Resumen ejecutivo, Contexto institucional
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Vol info Copy number Status Date due Barcode Item holds
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LB1028.3 D5.9 (Browse shelf(Opens below)) v. 1 1 Available 297305
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LB1028.3 D5.9 (Browse shelf(Opens below)) v. 1 1 Available 274453
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LB1028.3 D5.9 (Browse shelf(Opens below)) v. 1 1 Available 291229
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LB1028.3 D5.9 (Browse shelf(Opens below)) v. 2 1 Available 297306
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LB1028.3 D5.9 (Browse shelf(Opens below)) v. 2 1 Available 291230
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LB1028.3 D5.9 (Browse shelf(Opens below)) v. 2 1 Available 274452
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LB1028.3 D5.9 (Browse shelf(Opens below)) v. 3 1 Available 291225
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LB1028.3 D5.9 (Browse shelf(Opens below)) v. 4 1 Available 291227
Total holds: 0

Contenido: [v.1.] Encuesta nacional -- [v.2.] Estudios de caso [v.3] Resumen analítico -- [v.4] Censo de recursos tecnológicos, Resumen ejecutivo, Contexto institucional

There are no comments on this title.

to post a comment.