Dinámica de grupos y educación : fundamentos y técnicas / Gustavo F. J. Cirigliano y Anibal Villaverde.
Material type: TextPublication details: México : El Ateneo, 1987Edition: 17a edDescription: 238 pISBN: 9684750145Subject(s): Dinámica de gruposLOC classification: LB1032 | C5.3 1987Item type | Current library | Collection | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode | Item holds |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1032 C5.3 1987 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 299836 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1032 C5.3 1987 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 86226 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1032 C5.3 1987 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 213506 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1032 C5.3 1987 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 64225 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1032 C5.3 1987 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 86225 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1032 C5.3 1987 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 86227 |
Total holds: 0
Browsing Bib. Gregorio Torres Quintero shelves, Shelving location: Planta baja , Collection: Colección General Close shelf browser (Hides shelf browser)
LB1032 C5.3 1979 Dinámica de grupos y educación : fundamentos y técnicas / | LB1032 C5.3 1987 Dinámica de grupos y educación : fundamentos y técnicas / | LB1032 C5.3 1987 Dinámica de grupos y educación : fundamentos y técnicas / | LB1032 C5.3 1987 Dinámica de grupos y educación : fundamentos y técnicas / | LB1032 C5.3 1987 Dinámica de grupos y educación : fundamentos y técnicas / | LB1032 C5.3 1987 Dinámica de grupos y educación : fundamentos y técnicas / | LB1032 C5.3 1987 Dinámica de grupos y educación : fundamentos y técnicas / |
There are no comments on this title.