Amazon cover image
Image from Amazon.com

Grandes relatos para la lectura infantil.

Material type: TextTextPublication details: Barcelona, Esp. : Océano, 2004.Description: 2 vols. : il. col. + 2 CD-ROM ; 4 3/4 plgISBN:
  • 8449420199 (Obra completa)
Subject(s): LOC classification:
  • PZ71 G7.2
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Vol info Copy number Status Notes Date due Barcode Item holds
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero Sala infantil Planta baja Infantil PZ71 G7.2 (Browse shelf(Opens below)) corregir clasif. 1 Available 300367
Disco Compacto Disco Compacto Bib. Gregorio Torres Quintero Mostrador de préstamo Planta baja Materiales complementarios y otros recursos electrónicos  PZ71 G7.2 (Browse shelf(Opens below)) v. 1 Available Solicítalo en el mostrador de préstamo 340075
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero Sala infantil Planta baja Infantil PZ71 G7.2 (Browse shelf(Opens below)) v. 1 1 Available 302207
Disco Compacto Disco Compacto Bib. Gregorio Torres Quintero Mostrador de préstamo Planta baja Materiales complementarios y otros recursos electrónicos  PZ71 G7.2 (Browse shelf(Opens below)) v. 2 Available Solicítalo en el mostrador de préstamo 340074
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero Sala infantil Planta baja Infantil PZ71 G7.2 (Browse shelf(Opens below)) v. 2 1 Available 300830
Total holds: 0
Browsing Bib. Gregorio Torres Quintero shelves, Shelving location: Mostrador de préstamo Planta baja, Collection: Materiales complementarios y otros recursos electrónicos  Close shelf browser (Hides shelf browser)
PZ49.63 K5.3 Cuando los borregos no pueden dormir = PZ64.1 P7.7 Pedro y el lobo / PZ71 G7.2 Grandes relatos para la lectura infantil. PZ71 G7.2 Grandes relatos para la lectura infantil. PZ71 G7.2 Grandes relatos para la lectura infantil. PZ71 R6.25 El barbero de Sevilla = Il barbiere di Siviglia / PZ71 R6.25 El barbero de Sevilla = Il barbiere di Siviglia /

Solicita los CD-ROM en el Mostrador de Préstamo

There are no comments on this title.

to post a comment.