Elementos para la operación de sistemas de educación abierta : unidad V : los recursos didácticos en los sistemas abiertos.

Contributor(s): Universidad Pedagógica Nacional (México)Material type: TextTextPublication details: [México] : UPN, [1983?]Description: 9 pSubject(s): Materiales didácticosLOC classification: LC5309 U6 | E2005 1983 GA
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Copy number Status Date due Barcode Item holds
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U6 E2005 1983 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 61499
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U6 E2005 1983 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 61500
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U6 E2005 1983 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 62867
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U6 E2005 1983 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 62868
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U6 E2005 1983 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 62869
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U6 E2005 1983 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 62870
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U6 E2005 1983 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 62866
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U6 E2005 1983 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 62864
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U6 E2005 1983 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 62865
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U6 E2005 1983 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 62863
Total holds: 0

"Sistema de Educación a Distancia"

"Especialización en Educación a distancia"

"Guía de Autoinstrucción"

There are no comments on this title.

to post a comment.