Educar en la democracia y en el respeto a la diversidad : compromiso del SNTE.
Material type: TextPublication details: México : SNTE, 1997Description: 3 vISBN: 970080089X (v. 1, 2); 9700800881 (v. 3)Subject(s): Educación -- Congresos | Educación -- Aspectos socialesLOC classification: L107 | C6.68
Contents:
Contenido: v. 1. Lecturas selectas : antología -- v. 2. Lecturas selectas : antología -- v. 3. Cuaderno de trabajo -- v. 4. Programa -- v. 5. Instructivo para la realización del 2o. Congreso Nacional de Educación -- v. 6. Convocatoria 2o. Congreso Nacional de Educación
Item type | Current library | Collection | Call number | Vol info | Copy number | Status | Date due | Barcode | Item holds |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | L107 C6.68 (Browse shelf(Opens below)) | v.1 | 1 | Available | 295317 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | L107 C6.68 (Browse shelf(Opens below)) | v.2 | 1 | Available | 295318 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | L107 C6.68 (Browse shelf(Opens below)) | v.3 | 1 | Available | 295316 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | L107 C6.68 (Browse shelf(Opens below)) | v.4 | 1 | Available | 295319 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | L107 C6.68 (Browse shelf(Opens below)) | v.5 | 1 | Available | 295320 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | L107 C6.68 (Browse shelf(Opens below)) | v.6 | 1 | Available | 295321 |
Total holds: 0
Browsing Bib. Gregorio Torres Quintero shelves, Shelving location: Planta baja , Collection: Colección General Close shelf browser (Hides shelf browser)
Contenido: v. 1. Lecturas selectas : antología -- v. 2. Lecturas selectas : antología -- v. 3. Cuaderno de trabajo -- v. 4. Programa -- v. 5. Instructivo para la realización del 2o. Congreso Nacional de Educación -- v. 6. Convocatoria 2o. Congreso Nacional de Educación
There are no comments on this title.