La hipótesis de la educación como "señal" : el caso de Monterrey y su área metropolitana
Material type: TextLanguage: Spanish Series: Cuaderno de trabajo ; 18Publication details: México, D.F. : Secretaría de Trabajo y Previsión Social, ©1999Description: 127 páginasISBN:- 9688135399
- LC191 A57 1999
Item type | Current library | Collection | Call number | Status | Date due | Barcode | Item holds | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LC191 A57 1999 (Browse shelf(Opens below)) | Available | 197641 |
Total holds: 0
Browsing Bib. Gregorio Torres Quintero shelves, Shelving location: Planta baja , Collection: Colección General Close shelf browser (Hides shelf browser)
No cover image available | ||||||||
LC191 G4.418 Acción socioeducativa : modelos, métodos, técnicas | LC191 G6.4 1991 El enfoque centrado en la persona : aplicaciones a la educación / | LC191 M8.6 2007 Un mundo sin educación/ | LC191 A57 1999 La hipótesis de la educación como "señal" : el caso de Monterrey y su área metropolitana | LC191 C677 1999 A presença da pedagogia : teoria e práctica da ação socioeducativa | LC191 E76 1992 Aprender para el futuro | LC191 M355 1964 Acción social de la escuela |
There are no comments on this title.
Log in to your account to post a comment.