Estadística : v. 4 : antología / Universidad Pedagógica Nacional.

Contributor(s): Universidad Pedagógica Nacional (México)Material type: TextTextPublication details: México : UPN, 1986Description: 130 p. : tablas, gráfsSubject(s): Estadística -- Estudio y enseñanza | ESTADISTICA MATEMATICALOC classification: LC5309 U59 | E704 1986
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Copy number Status Date due Barcode Item holds
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U59 E704 1986 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 76518
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U59 E704 1986 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 76514
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U59 E704 1986 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 73618SEP
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U59 E704 1986 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 76519
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U59 E704 1986 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 76517
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U59 E704 1986 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 76515
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U59 E704 1986 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 76520
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U59 E704 1986 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 76516
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U59 E704 1986 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 76513
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U59 E704 1986 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 73617SEP
Total holds: 0

"Especialización en Educación Matemática"

"Proyecto estratégico no. 1"

Datos tomados de la cubierta

There are no comments on this title.

to post a comment.