Alternativas didácticas en el campo de lo social : [unidades I-II] : antología y anexo / elaboraron Eusebio Castro Arellano ... [et al.].

Contributor(s): Castro Arellano, Eusebio [comp.]Material type: TextTextPublication details: México : UPN, 1988Description: 317 pSubject(s): Educación -- Estudio y enseñanza | EDUCACION - -- FILOSOFIA - -- ESTUDIO Y ENSEÑANZALOC classification: LC5309 U59 | C4001-2 1988 Anexo
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Copy number Status Date due Barcode Item holds
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U59 C4001-2 1988 (Browse shelf(Opens below)) 1 Coleccion SEP 79713
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U59 C4001-2 1988 (Browse shelf(Opens below)) 1 Coleccion SEP 79712
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U59 C4001-2 1988 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 79718
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U59 C4001-2 1988 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 79715
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U59 C4001-2 1988 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 79714
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U59 C4001-2 1988 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 79717
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U59 C4001-2 1988 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 79720
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U59 C4001-2 1988 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 79719
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U59 C4001-2 1988 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 79721
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U59 C4001-2 1988 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 79716
Total holds: 0

There are no comments on this title.

to post a comment.