La formación de formadores : entre la teoría y la práctica / Jacky Beillerot.

By: Beillerot, JackyMaterial type: TextTextSeries: Formación de formadores. Los documentos ; 1.Publication details: Buenos Aires : Novedades Educativas : Universidad de Buenos Aires, Facultad de Filosofía y Letras, 1998Description: 133 pISBN: 9879191382Subject(s): MAESTROS - -- FORMACION PROFESIONAL - -- INVESTIGACIONLOC classification: LB1707 | B4.3
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Copy number Status Date due Barcode Item holds
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LB1707 B4.3 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 283329
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LB1707 B4.3 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 283331
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LB1707 B4.3 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 182639
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LB1707 B4.3 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 169216
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LB1707 B4.3 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 164732
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LB1707 B4.3 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 169217
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LB1707 B4.3 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 172449
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LB1707 B4.3 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 206870
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LB1707 B4.3 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 169215
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LB1707 B4.3 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 283330
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LB1707 B4.3 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 164733
Total holds: 0

There are no comments on this title.

to post a comment.