Hacia una nueva pedagogía de la lectura / María Elvira Charria de Alonso, Ana González Gómez.
Material type: TextSeries: La escuela y la formación de lectores autónomos ; 1Publication details: Buenos Aires : Aique, 1987Edition: 2a edDescription: 112 pISBN: 950701148XSubject(s): Lectura -- Estudio y enseñanzaLOC classification: LB1050.53 | E7.3 no.1Item type | Current library | Collection | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode | Item holds |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1050 .53 E7.3 no.1 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 196607 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1050 .53 E7.3 no.1 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 196406 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1050 .53 E7.3 no.1 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 152064 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1050 .53 E7.3 no.1 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 195271 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1050 .53 E7.3 no.1 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 191852 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1050 .53 E7.3 no.1 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 152063 |
Total holds: 0
Browsing Bib. Gregorio Torres Quintero shelves, Shelving location: Planta baja , Collection: Colección General Close shelf browser (Hides shelf browser)
No cover image available | ||||||||
LB1050 T4.7 The self-organised learner and the printed word / | LB1050 .53 E7.3 no.1 Hacia una nueva pedagogía de la lectura / | LB1050 .53 E7.3 no.1 Hacia una nueva pedagogía de la lectura / | LB1050 .53 E7.3 no.1 Hacia una nueva pedagogía de la lectura / | LB1050 .53 E7.3 no.1 Hacia una nueva pedagogía de la lectura / | LB1050 .53 E7.3 no.1 Hacia una nueva pedagogía de la lectura / | LB1050 .53 E7.3 no.1 Hacia una nueva pedagogía de la lectura / |
There are no comments on this title.