Historia de las ideas I : v. 2 : cuaderno de evaluación formativa.

Contributor(s): Universidad Pedagógica Nacional (México). Sistema de Educación a DistanciaMaterial type: TextTextPublication details: México : UPN, 1981Description: 33 p. : ilSubject(s): Historia antiguaLOC classification: LC5309 U6 | H512 1981 LEF
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Copy number Status Date due Barcode Item holds
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U6 H512 1981 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 53577
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U6 H512 1981 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 53578
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U6 H512 1981 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 53582
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U6 H512 1981 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 57629
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U6 H512 1981 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 53586
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U6 H512 1981 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 53579
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U6 H512 1981 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 53580
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U6 H512 1981 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 53581
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U6 H512 1981 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 53583
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U6 H512 1981 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 53584
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U6 H512 1981 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 53585
Total holds: 0

"Sistema de Educación a Distancia"

There are no comments on this title.

to post a comment.