Introducción a la psicología educativa : t. 4 : lecturas de las unidades IV-V : [antología] lecturas de las unidades IV-V : [antología] [antología]

Contributor(s): Universidad Pedagógica Nacional (México)Material type: TextTextPublication details: México : UPN, 1980Description: 168 pSubject(s): Aprendizaje | Psicología educativa | PSICOLOGIA EXISTENCIALLOC classification: LC5309 U59 | P3044-5 1980
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Vol info Copy number Status Date due Barcode Item holds
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U59 P3044-5 1980 (Browse shelf(Opens below)) - 1 Available 28898SEP
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U59 P3044-5 1980 (Browse shelf(Opens below)) - 1 Available 28904
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U59 P3044-5 1980 (Browse shelf(Opens below)) - 1 Available 28903
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U59 P3044-5 1980 (Browse shelf(Opens below)) - 1 Available 28905
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U59 P3044-5 1980 (Browse shelf(Opens below)) - 1 Available 28899SEP
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U59 P3044-5 1980 (Browse shelf(Opens below)) - 1 Available 28900
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U59 P3044-5 1980 (Browse shelf(Opens below)) - 1 Available 28901
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U59 P3044-5 1980 (Browse shelf(Opens below)) - 1 Available 28906
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U59 P3044-5 1980 (Browse shelf(Opens below)) - 1 Available 28902
Total holds: 0

"Licenciatura en Psicología Educativa. Sistema escolarizado"

"Area de concentración profesional"

Datos tomados de la cubierta

There are no comments on this title.

to post a comment.