Introducción al estudio de la escuela nueva / M. B. Lourenco Filho ; tr. María Celia Eguibar.
Material type:![Text](/opac-tmpl/lib/famfamfam/BK.png)
Item type | Current library | Collection | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode | Item holds |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB775 F51 I5.48 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 82955 | ||
![]() |
Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB775 F51 I5.48 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 80936 | ||
![]() |
Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB775 F51 I5.48 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 82957 | ||
![]() |
Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB775 F51 I5.48 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 82956 | ||
![]() |
Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB775 F51 I5.48 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 36192 | ||
![]() |
Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB775 F51 I5.48 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 34535 | ||
![]() |
Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB775 F51 I5.48 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 15344 |
Total holds: 0
Browsing Bib. Gregorio Torres Quintero shelves, Shelving location: Planta baja , Collection: Colección General Close shelf browser (Hides shelf browser)
No cover image available | No cover image available | No cover image available | No cover image available |
![]() |
![]() |
![]() |
||
LB775 F51 I5.48 Introducción al estudio de la escuela nueva / | LB775 F51 I5.48 Introducción al estudio de la escuela nueva / | LB775 F51 I5.48 Introducción al estudio de la escuela nueva / | LB775 F51 I5.48 Introducción al estudio de la escuela nueva / | LB775 F7 T4.38 Técnicas Freinet de la escuela moderna / | LB775 F7 T4.38 Técnicas Freinet de la escuela moderna / | LB775 F7 T4.38 Técnicas Freinet de la escuela moderna / |
There are no comments on this title.