Learning science in the schools: research reforming practice / edit. by Shawn M. Glynn, Reinders Duit.
Material type: TextPublication details: Mahwah, N. J. : Lawrence Erlbaum Associates, 1995Description: xi, 379 pISBN: 0805818073Subject(s): Ciencia -- Estudio y enseñanza (Elemental) | Constructivismo (Educación) | Psicología del aprendizajeLOC classification: LB1585 | L4.3Item type | Current library | Collection | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode | Item holds |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1585 L4.3 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 167090 |
Total holds: 0
Browsing Bib. Gregorio Torres Quintero shelves, Shelving location: Planta baja , Collection: Colección General Close shelf browser (Hides shelf browser)
LB1585 L4.2 1994 Ciencia con creatividad / | LB1585 L4.2 1994 Ciencia con creatividad / | LB1585 L4.2 1994 Ciencia con creatividad / | LB1585 L4.3 Learning science in the schools: research reforming practice / | LB1585 M3.6 El placer de enseñar tecnología : actividades de aula para docentes inquietos / | LB1585 M3.6 El placer de enseñar tecnología : actividades de aula para docentes inquietos / | LB1585 M3.6 El placer de enseñar tecnología : actividades de aula para docentes inquietos / |
There are no comments on this title.