Modelos matemáticos / Santiago López de Medrano.

By: López de Medrano Sánchez, Santiago, 1942-Material type: TextTextSeries: Area matemáticas. Temas básicosPublication details: México : ANUIES, 1972Description: 47 p. : ilSubject(s): Aritmética -- Estudio y enseñanza (Elemental)LOC classification: LB1589 | L6.4
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Vol info Copy number Status Date due Barcode Item holds
Bib. Gregorio Torres Quintero
Colecciones especiales Planta alta
Folletería LB1589 L6.4 (Browse shelf(Opens below)) 1 Disponible (Préstamo en sala) 11025
Folleto Folleto Bib. Gregorio Torres Quintero
Colecciones especiales Planta alta
Folletería LB1589 L6.4 (Browse shelf(Opens below)) 1 Disponible (Préstamo en sala) 5713
Folleto Folleto Bib. Gregorio Torres Quintero
Colecciones especiales Planta alta
Folletería LB1589 L6.4 (Browse shelf(Opens below)) 1 Disponible (Préstamo en sala) 5711
Folleto Folleto Bib. Gregorio Torres Quintero
Colecciones especiales Planta alta
Folletería LB1589 L6.4 (Browse shelf(Opens below)) 1 Disponible (Préstamo en sala) 5719
Folleto Folleto Bib. Gregorio Torres Quintero
Colecciones especiales Planta alta
Folletería LB1589 L6.4 (Browse shelf(Opens below)) 1 Disponible (Préstamo en sala) 23242
Folleto Folleto Bib. Gregorio Torres Quintero
Colecciones especiales Planta alta
Folletería LB1589 L6.4 (Browse shelf(Opens below)) dar de baja 1 Disponible (Préstamo en sala) 5723
Folleto Folleto Bib. Gregorio Torres Quintero
Colecciones especiales Planta alta
Folletería LB1589 L6.4 (Browse shelf(Opens below)) dar de baja 1 Disponible (Préstamo en sala) 5715
Folleto Folleto Bib. Gregorio Torres Quintero
Colecciones especiales Planta alta
Folletería LB1589 L6.4 (Browse shelf(Opens below)) dar de baja 1 Disponible (Préstamo en sala) 5722
Folleto Folleto Bib. Gregorio Torres Quintero
Colecciones especiales Planta alta
Folletería LB1589 L6.4 (Browse shelf(Opens below)) dar de baja 1 Disponible (Préstamo en sala) 20871
Total holds: 0

There are no comments on this title.

to post a comment.