Planeación institucional / Subsecretaría de Educación Superior e Investigación Científica.

Contributor(s): México. Subsecretaría de Educación Superior e Investigación CientíficaMaterial type: TextTextSeries: Fomento a la planeaciónPublication details: México : SEP, Subsecretaría de Educación Superior e Investigación Científica, 1988Description: 2 vSubject(s): Diseño curricular | Educación superiorLOC classification: LB1570 | M4.6
Contents:
Contenido: v.1. Aspectos curriculares -- v.2. Seguimiento de egresados.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Vol info Copy number Status Date due Barcode Item holds
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Colección SEP
Colección SEP LB1570 M4.6 (Browse shelf(Opens below)) Donación UNESCO v.1 1 Coleccion SEP U4852
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Colección SEP
Colección SEP LB1570 M4.6 (Browse shelf(Opens below)) v.1 1 Coleccion SEP 97220
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Colección SEP
Colección SEP LB1570 M4.6 (Browse shelf(Opens below)) v.1 1 Coleccion SEP 97221
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Colección SEP
Colección SEP LB1570 M4.6 (Browse shelf(Opens below)) v.1 1 Coleccion SEP 97219
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Colección SEP
Colección SEP LB1570 M4.6 (Browse shelf(Opens below)) v.1 1 Coleccion SEP 197713
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Colección SEP
Colección SEP LB1570 M4.6 (Browse shelf(Opens below)) v.2 1 Coleccion SEP 97222
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Colección SEP
Colección SEP LB1570 M4.6 (Browse shelf(Opens below)) v.2 1 Coleccion SEP 97223
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Colección SEP
Colección SEP LB1570 M4.6 (Browse shelf(Opens below)) v.2 1 Coleccion SEP 97224
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Colección SEP
Colección SEP LB1570 M4.6 (Browse shelf(Opens below)) v.2 1 Coleccion SEP 197712
Total holds: 0

Contenido: v.1. Aspectos curriculares -- v.2. Seguimiento de egresados.

There are no comments on this title.

to post a comment.