Practical child training / by Ray C. Beery.
Material type: TextLanguage: English Publication details: Pleasant Hill : The Parents Association, 1918Description: 16 volúmenes : ilustracionesSubject(s): Educación de niños | Niño, Estudio delLOC classification: LB1115 | B46Item type | Current library | Collection | Call number | Vol info | Copy number | Status | Notes | Date due | Barcode | Item holds |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Sala de Fondos Reservados Planta alta | Fondo Reservado de libros | LB1115 B46 (Browse shelf(Opens below)) | v.1 | Disponible (Previa cita) | Ejemplar con sello del Instituto Nacional de Investigación Educativa y con sello del Sistema de Bibliotecas para la Formación y Actualización de los Docentes. | 1164 | |||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Sala de Fondos Reservados Planta alta | Fondo Reservado de libros | LB1115 B46 (Browse shelf(Opens below)) | v.10 | Disponible (Previa cita) | El ejemplar tiene sello del Instituto Nacional de Investigación Educativa | 1173 | |||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Sala de Fondos Reservados Planta alta | Fondo Reservado de libros | LB1115 B46 (Browse shelf(Opens below)) | v.11 | Disponible (Previa cita) | El ejemplar tiene sello del Instituto Nacional de Investigación Educativa | 1175 | |||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Sala de Fondos Reservados Planta alta | Fondo Reservado de libros | LB1115 B46 (Browse shelf(Opens below)) | v.11 | Ej. 2 | Disponible (Previa cita) | El ejemplar tiene sello del Instituto Nacional de Investigación Educativa | 1176 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Sala de Fondos Reservados Planta alta | Fondo Reservado de libros | LB1115 B46 (Browse shelf(Opens below)) | v.12 | Disponible (Previa cita) | El ejemplar tiene sello del Instituto Nacional de Investigación Educativa | 1174 | |||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Sala de Fondos Reservados Planta alta | Fondo Reservado de libros | LB1115 B46 (Browse shelf(Opens below)) | v.13 | Disponible (Previa cita) | El ejemplar tiene sello del Instituto Nacional de Investigación Educativa | 1177 | |||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Sala de Fondos Reservados Planta alta | Fondo Reservado de libros | LB1115 B46 (Browse shelf(Opens below)) | v.14 | Disponible (Previa cita) | El ejemplar tiene sello del Instituto Nacional de Investigación Educativa | 1178 | |||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Sala de Fondos Reservados Planta alta | Fondo Reservado de libros | LB1115 B46 (Browse shelf(Opens below)) | v.16 | Disponible (Previa cita) | El ejemplar tiene sello del Instituto Nacional de Investigación Educativa | 1179 | |||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Sala de Fondos Reservados Planta alta | Fondo Reservado de libros | LB1115 B46 (Browse shelf(Opens below)) | v.2 | Disponible (Previa cita) | El ejemplar tiene sello del Instituto Nacional de Investigación Educativa | 1165 | |||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Sala de Fondos Reservados Planta alta | Fondo Reservado de libros | LB1115 B46 (Browse shelf(Opens below)) | v.3 | Disponible (Previa cita) | El ejemplar tiene sello del Instituto Nacional de Investigación Educativa | 1166 | |||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Sala de Fondos Reservados Planta alta | Fondo Reservado de libros | LB1115 B46 (Browse shelf(Opens below)) | v.4 | Disponible (Previa cita) | El ejemplar tiene sello del Instituto Nacional de Investigación Educativa | 1167 | |||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Sala de Fondos Reservados Planta alta | Fondo Reservado de libros | LB1115 B46 (Browse shelf(Opens below)) | v.5 | Disponible (Previa cita) | El ejemplar tiene sello del Instituto Nacional de Investigación Educativa | 1168 | |||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Sala de Fondos Reservados Planta alta | Fondo Reservado de libros | LB1115 B46 (Browse shelf(Opens below)) | v.6 | Disponible (Previa cita) | El ejemplar tiene sello del Instituto Nacional de Investigación Educativa | 1169 | |||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Sala de Fondos Reservados Planta alta | Fondo Reservado de libros | LB1115 B46 (Browse shelf(Opens below)) | v.7 | Disponible (Previa cita) | El ejemplar tiene sello del Instituto Nacional de Investigación Educativa | 1170 | |||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Sala de Fondos Reservados Planta alta | Fondo Reservado de libros | LB1115 B46 (Browse shelf(Opens below)) | v.8 | Disponible (Previa cita) | El ejemplar tiene sello del Instituto Nacional de Investigación Educativa | 1171 | |||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Sala de Fondos Reservados Planta alta | Fondo Reservado de libros | LB1115 B46 (Browse shelf(Opens below)) | v.9 | Disponible (Previa cita) | El ejemplar tiene sello del Instituto Nacional de Investigación Educativa | 1172 |
Browsing Bib. Gregorio Torres Quintero shelves, Shelving location: Sala de Fondos Reservados Planta alta, Collection: Fondo Reservado de libros Close shelf browser (Hides shelf browser)
No cover image available | No cover image available | No cover image available | No cover image available | No cover image available | No cover image available | No cover image available | ||
LB1115 B3.6 1932 La paidología | LB1115 B46 Practical child training / | LB1115 B46 Practical child training / | LB1115 B46 Practical child training / | LB1115 B46 Practical child training / | LB1115 B46 Practical child training / | LB1115 B46 Practical child training / |
La biblioteca no tiene el volumen 15
v.1. Statement of the five fundamental principles on which the course is based -- v.2. How to teach obedience to children from one year to six years of age -- v.3. How to teach obedience to children from six years to fifteen years of age -- v.4. How to teach obedience to children over fitteen : summary of the principles -- v.5. How to cure crying anger ill temper -- v.6. How to prevent quarreling teasing, bullying, fifhting -- v.7. How to overcome fears of all minds -- v.8. How to develop courage perseverance strenght of will -- v.9-10. Simple rules for physical health -- v.11-12. Mental training -- v.13. How to establishin confidence and how to guide children in the choise of companions -- v.14. How to plan ausements and encourage sympathy and altruism -- v.15. -- v.16. Moral training : general
There are no comments on this title.