Practical child training / by Ray C. Beery.

By: Beery, Ray Coppock, 1892-Contributor(s): Instituto Nacional de Investigación Educativa (México) [propietario anterior]Material type: TextTextLanguage: English Publication details: Pleasant Hill : Parents Association, 1918Description: 16 volúmenes : ilustracionesSubject(s): Educación de niños | Niño, Estudio delLOC classification: LB1115 | B46
Contents:
v.1. Statement of the five fundamental principles on which the course is based -- v.2. How to teach obedience to children from one year to six years of age -- v.3. How to teach obedience to children from six years to fifteen years of age -- v.4. How to teach obedience to children over fitteen : summary of the principles -- v.5. How to cure crying anger ill temper -- v.6. How to prevent quarreling teasing, bullying, fifhting -- v.7. How to overcome fears of all minds -- v.8. How to develop courage perseverance strenght of will -- v.9-10. Simple rules for physical health -- v.11-12. Mental training -- v.13. How to establishin confidence and how to guide children in the choise of companions -- v.14. How to plan ausements and encourage sympathy and altruism -- v.15. -- v.16. Moral training : general
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Vol info Copy number Status Notes Date due Barcode Item holds
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Sala de Fondos Reservados Planta alta
Fondo Reservado de libros LB1115 B46 (Browse shelf(Opens below)) v.1 Disponible (Previa cita) El ejemplar tiene sello del Instituto Nacional de Investigación Educativa 1164
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Sala de Fondos Reservados Planta alta
Fondo Reservado de libros LB1115 B46 (Browse shelf(Opens below)) v.10 Disponible (Previa cita) El ejemplar tiene sello del Instituto Nacional de Investigación Educativa 1173
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Sala de Fondos Reservados Planta alta
Fondo Reservado de libros LB1115 B46 (Browse shelf(Opens below)) v.11 Disponible (Previa cita) El ejemplar tiene sello del Instituto Nacional de Investigación Educativa 1175
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Sala de Fondos Reservados Planta alta
Fondo Reservado de libros LB1115 B46 (Browse shelf(Opens below)) v.11 Ej. 2 Disponible (Previa cita) El ejemplar tiene sello del Instituto Nacional de Investigación Educativa 1176
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Sala de Fondos Reservados Planta alta
Fondo Reservado de libros LB1115 B46 (Browse shelf(Opens below)) v.12 Disponible (Previa cita) El ejemplar tiene sello del Instituto Nacional de Investigación Educativa 1174
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Sala de Fondos Reservados Planta alta
Fondo Reservado de libros LB1115 B46 (Browse shelf(Opens below)) v.13 Disponible (Previa cita) El ejemplar tiene sello del Instituto Nacional de Investigación Educativa 1177
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Sala de Fondos Reservados Planta alta
Fondo Reservado de libros LB1115 B46 (Browse shelf(Opens below)) v.14 Disponible (Previa cita) El ejemplar tiene sello del Instituto Nacional de Investigación Educativa 1178
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Sala de Fondos Reservados Planta alta
Fondo Reservado de libros LB1115 B46 (Browse shelf(Opens below)) v.16 Disponible (Previa cita) El ejemplar tiene sello del Instituto Nacional de Investigación Educativa 1179
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Sala de Fondos Reservados Planta alta
Fondo Reservado de libros LB1115 B46 (Browse shelf(Opens below)) v.2 Disponible (Previa cita) El ejemplar tiene sello del Instituto Nacional de Investigación Educativa 1165
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Sala de Fondos Reservados Planta alta
Fondo Reservado de libros LB1115 B46 (Browse shelf(Opens below)) v.3 Disponible (Previa cita) El ejemplar tiene sello del Instituto Nacional de Investigación Educativa 1166
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Sala de Fondos Reservados Planta alta
Fondo Reservado de libros LB1115 B46 (Browse shelf(Opens below)) v.4 Disponible (Previa cita) El ejemplar tiene sello del Instituto Nacional de Investigación Educativa 1167
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Sala de Fondos Reservados Planta alta
Fondo Reservado de libros LB1115 B46 (Browse shelf(Opens below)) v.5 Disponible (Previa cita) El ejemplar tiene sello del Instituto Nacional de Investigación Educativa 1168
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Sala de Fondos Reservados Planta alta
Fondo Reservado de libros LB1115 B46 (Browse shelf(Opens below)) v.6 Disponible (Previa cita) El ejemplar tiene sello del Instituto Nacional de Investigación Educativa 1169
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Sala de Fondos Reservados Planta alta
Fondo Reservado de libros LB1115 B46 (Browse shelf(Opens below)) v.7 Disponible (Previa cita) El ejemplar tiene sello del Instituto Nacional de Investigación Educativa 1170
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Sala de Fondos Reservados Planta alta
Fondo Reservado de libros LB1115 B46 (Browse shelf(Opens below)) v.8 Disponible (Previa cita) El ejemplar tiene sello del Instituto Nacional de Investigación Educativa 1171
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Sala de Fondos Reservados Planta alta
Fondo Reservado de libros LB1115 B46 (Browse shelf(Opens below)) v.9 Disponible (Previa cita) El ejemplar tiene sello del Instituto Nacional de Investigación Educativa 1172
Total holds: 0

La biblioteca no tiene el volumen 15

v.1. Statement of the five fundamental principles on which the course is based -- v.2. How to teach obedience to children from one year to six years of age -- v.3. How to teach obedience to children from six years to fifteen years of age -- v.4. How to teach obedience to children over fitteen : summary of the principles -- v.5. How to cure crying anger ill temper -- v.6. How to prevent quarreling teasing, bullying, fifhting -- v.7. How to overcome fears of all minds -- v.8. How to develop courage perseverance strenght of will -- v.9-10. Simple rules for physical health -- v.11-12. Mental training -- v.13. How to establishin confidence and how to guide children in the choise of companions -- v.14. How to plan ausements and encourage sympathy and altruism -- v.15. -- v.16. Moral training : general

There are no comments on this title.

to post a comment.