Problemas de enseñanza y aprendizaje de la historia : ¿-- y los maestros qué enseñamos por historia? / Julia Salazar Sotelo.

By: Salazar Sotelo, JuliaMaterial type: TextTextSeries: Educación ; 10Publication details: México : UPN, 1999Description: 112 pISBN: 9687742070Subject(s): Historia -- Estudio y enseñanza (Elemental)LOC classification: LB1582 M6 | S3.7
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Copy number Status Date due Barcode Item holds
Libro por horas Libro por horas Bib. Gregorio Torres Quintero
Colecciones especiales Planta alta
Bibliografía básica LB1582 M6 S3.7 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available (Préstamo por horas) 163779
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LB1582 M6 S3.7 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 163785
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LB1582 M6 S3.7 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 163780
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LB1582 M6 S3.7 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 163786
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LB1582 M6 S3.7 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 163784
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LB1582 M6 S3.7 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 163783
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LB1582 M6 S3.7 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 163787
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LB1582 M6 S3.7 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 163788
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LB1582 M6 S3.7 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 163781
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LB1582 M6 S3.7 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 163782
Total holds: 0

(También localizas un ejemplar en el "Area de Reserva")

Bibliografía Básica (BGTQ)

There are no comments on this title.

to post a comment.