Aspectos biológicos de la memoria y el aprendizaje / Alfredo Ardila, Carlos Moreno Benavides.
Material type: TextPublication details: México : Trillas, 1979Description: 194 p. : ilSubject(s): Aprendizaje | MemoriaLOC classification: BF319.5 | A7.3Item type | Current library | Collection | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode | Item holds |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | BF319.5 A7.3 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 86332 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | BF319.5 A7.3 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 86333 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | BF319.5 A7.3 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 68161 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | BF319.5 A7.3 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 86331 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | BF319.5 A7.3 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 62707 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | BF319.5 A7.3 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 90502 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | BF319.5 A7.3 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 91864 |
Total holds: 0
Browsing Bib. Gregorio Torres Quintero shelves, Shelving location: Planta baja , Collection: Colección General Close shelf browser (Hides shelf browser)
No cover image available | No cover image available | No cover image available | No cover image available | |||||
BF319.5 A67 1983 Aprendizaje y memoria / | BF319.5 A67 1983 Aprendizaje y memoria / | BF319.5 A67 1983 Aprendizaje y memoria / | BF319.5 A7.3 Aspectos biológicos de la memoria y el aprendizaje / | BF319.5 A7.3 Aspectos biológicos de la memoria y el aprendizaje / | BF319.5 A7.3 Aspectos biológicos de la memoria y el aprendizaje / | BF319.5 A7.3 Aspectos biológicos de la memoria y el aprendizaje / |
There are no comments on this title.