Psicología de la educación / W.A. Kelly ; tr. por Gonzalo Gonzalvo Mainar.

By: Kelly, William Anthony, 1900-Material type: TextTextSeries: Pedagogía. Psicología pedagógicaPublication details: Madrid : Morata, 1982 (1999 impr.)Edition: 7a edDescription: 683 pISBN: 8471120879Subject(s): PsicopedagogíaLOC classification: LB1051 | K42.68 1982
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Copy number Status Date due Barcode Item holds
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LB1051 K42.68 1982 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 159373
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LB1051 K42.68 1982 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 211057
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LB1051 K42.68 1982 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 87745
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LB1051 K42.68 1982 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 196621
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LB1051 K42.68 1982 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 87747
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LB1051 K42.68 1982 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 202934
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LB1051 K42.68 1982 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 159374
Total holds: 0
Browsing Bib. Gregorio Torres Quintero shelves, Shelving location: Planta baja , Collection: Colección General Close shelf browser (Hides shelf browser)
LB1051 K42.68 1982 Psicología de la educación / LB1051 K42.68 1982 Psicología de la educación / LB1051 K42.68 1982 Psicología de la educación / LB1051 K42.68 1982 Psicología de la educación / LB1051 K42.68 1982 Psicología de la educación / LB1051 K42.68 1982 Psicología de la educación / LB1051 K42.68 1982 Psicología de la educación /

Traducción de: Educational pshychology

There are no comments on this title.

to post a comment.