Psicología de la educación : una nueva perspectiva interdisciplinaria / Cándido Genovard Rosselló, C. Gotzens Busquets, J. Montané Capdevila.
Material type: TextSeries: Educación y enseñanza. UniversitariaPublication details: Barcelona [Esp.] : CEAC, 1992Edition: 4a edDescription: 217 p. : ilISBN: 8432992100Subject(s): Proceso enseñanza-aprendizaje | Psicología educativaLOC classification: LB1051 | G4.6 1992Item type | Current library | Collection | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode | Item holds |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1051 G4.6 1992 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 118858 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1051 G4.6 1992 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 104599 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1051 G4.6 1992 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 104598 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1051 G4.6 1992 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 118860 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1051 G4.6 1992 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 118859 |
Total holds: 0
Browsing Bib. Gregorio Torres Quintero shelves, Shelving location: Planta baja , Collection: Colección General Close shelf browser (Hides shelf browser)
No cover image available | ||||||||
LB1051 G35 1977 The conditions of learning / | LB1051 G4.3 1951 Psicología pedagógica / | LB1051 G4.6 1992 Psicología de la educación : una nueva perspectiva interdisciplinaria / | LB1051 G4.6 1992 Psicología de la educación : una nueva perspectiva interdisciplinaria / | LB1051 G4.6 1992 Psicología de la educación : una nueva perspectiva interdisciplinaria / | LB1051 G4.6 1992 Psicología de la educación : una nueva perspectiva interdisciplinaria / | LB1051 G4.6 1992 Psicología de la educación : una nueva perspectiva interdisciplinaria / |
There are no comments on this title.