¿Qué tipo de alumno soy? : una guía para mejorar en el estudio / Héctor Lerma Jasso.
Material type: TextPublication details: México : Trillas, 1992Description: 186 p. : ilISBN: 9682444578Subject(s): Aprendizaje | Innovaciones educativas | ESTUDIANTES - -- ENSEÑANZALOC classification: LB1060 | L4.6Item type | Current library | Collection | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode | Item holds |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1060 L4.6 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 321983 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1060 L4.6 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 234420 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1060 L4.6 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 234418 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1060 L4.6 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 144465 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1060 L4.6 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 144466 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1060 L4.6 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 144467 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1060 L4.6 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 222558 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1060 L4.6 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 222559 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1060 L4.6 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 234419 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1060 L4.6 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 169114 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1060 L4.6 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 169115 |
Total holds: 0
There are no comments on this title.