Reportes de investigación educativa : proyectos seleccionados 1993.

Contributor(s): México. Dirección General de Investigación EducativaMaterial type: TextTextPublication details: México : SEP, Dirección General de Investigación Educativa, 1995Description: 3 vISBN: 9682986001Subject(s): Educación -- InvestigaciónLOC classification: L227 D455 | M66 1993
Contents:
Contenido : v.1 -- Equidad, cobertura y eficiencia v. 2 -- Didáctica y currículum v. 3 -- Formación y actualización de maestros
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Vol info Copy number Status Date due Barcode Item holds
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Colección SEP
Colección SEP L227 D455 M66 1993 (Browse shelf(Opens below)) v.1 1 Coleccion SEP 315012
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Colección SEP
Colección SEP L227 D455 M66 1993 (Browse shelf(Opens below)) v.1 - 1 Coleccion SEP 148583
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Colección SEP
Colección SEP L227 D455 M66 1993 (Browse shelf(Opens below)) v.1 - 1 Coleccion SEP 148582
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Colección SEP
Colección SEP L227 D455 M66 1993 (Browse shelf(Opens below)) v.2 1 Coleccion SEP 315013
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Colección SEP
Colección SEP L227 D455 M66 1993 (Browse shelf(Opens below)) v.2 - 1 Coleccion SEP 148584
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Colección SEP
Colección SEP L227 D455 M66 1993 (Browse shelf(Opens below)) v.3 1 Coleccion SEP 315014
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Colección SEP
Colección SEP L227 D455 M66 1993 (Browse shelf(Opens below)) v.3 - 1 Coleccion SEP 148586
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Colección SEP
Colección SEP L227 D455 M66 1993 (Browse shelf(Opens below)) v.3 - 1 Coleccion SEP 148585
Total holds: 0

"La biblioteca tiene el v. 1-2-3-

Contenido : v.1 -- Equidad, cobertura y eficiencia v. 2 -- Didáctica y currículum v. 3 -- Formación y actualización de maestros

There are no comments on this title.

to post a comment.