El tacto en la enseñanza : el significado de la sensibilidad pedagógica / Max Van Manen ; tr. de Elisa Sanz Aisa.
Material type:![Text](/opac-tmpl/lib/famfamfam/BK.png)
Item type | Current library | Collection | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode | Item holds |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Bib. Gregorio Torres Quintero Colecciones especiales Planta alta | Bibliografía básica | LB1775 V3.7 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available (Préstamo por horas) | 193037 | ||
![]() |
Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1775 V3.7 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Checked out | 30/07/2024 | 299626 | |
![]() |
Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1775 V3.7 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 299629 | ||
![]() |
Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1775 V3.7 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 299628 | ||
![]() |
Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1775 V3.7 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 161455 | ||
![]() |
Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1775 V3.7 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 161454 | ||
![]() |
Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1775 V3.7 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 299630 | ||
![]() |
Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1775 V3.7 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 299627 | ||
![]() |
Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1775 V3.7 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 271655 | ||
![]() |
Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1775 V3.7 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 196130 |
Total holds: 0
Browsing Bib. Gregorio Torres Quintero shelves, Shelving location: Planta baja , Collection: Colección General Close shelf browser (Hides shelf browser)
(También localizas un ejemplar en el "Area de Reserva")
Bibliografía Básica (BGTQ)
There are no comments on this title.