Las tareas de la profesión de enseñar : práctica de la racionalidad curricular : didáctica aplicable / por Miguel Fernández Pérez.
Material type: TextSeries: Manuales. EducaciónPublication details: México : Siglo XXI, 1994Description: 1047 pISBN: 8432308285Subject(s): Enseñanza -- MetodologíaLOC classification: LB1025 | F4.72Item type | Current library | Collection | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode | Item holds |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1025 F4.72 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 90610 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1025 F4.72 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 130519 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1025 F4.72 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 230416 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1025 F4.72 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 230417 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1025 F4.72 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 166627 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1025 F4.72 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 166628 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1025 F4.72 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 166629 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1025 F4.72 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 176570 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1025 F4.72 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 176571 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1025 F4.72 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 206792 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1025 F4.72 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 230415 |
Total holds: 0
There are no comments on this title.