Tecnología didáctica : teoría y práctica de programación escolar / Adalberto Ferrández, Jaime Sarramona, Luis Tarín.
Material type: TextSeries: Educación y enseñanza. UniversitariaPublication details: Barcelona, Esp. : CEAC, 1979Description: 349 p. : ilISBN: 8432992127Subject(s): Educación -- Planificación | Tecnología educativaLOC classification: LB1028.5 | F4.8 1979Item type | Current library | Collection | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode | Item holds |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1028.5 F4.8 1979 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 266592 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1028.5 F4.8 1979 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 38499 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1028.5 F4.8 1979 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 38502 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1028.5 F4.8 1979 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 38500 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1028.5 F4.8 1979 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 38498 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1028.5 F4.8 1979 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 38501 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1028.5 F4.8 1979 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 104691 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1028.5 F4.8 1979 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 266593 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1028.5 F4.8 1979 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 104689 | ||
Libro | Bib. Gregorio Torres Quintero Planta baja | Colección General | LB1028.5 F4.8 1979 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 104690 |
Total holds: 0
There are no comments on this title.