Teorías del aprendizaje : [unidades I-IV] : antología antología / elaboraron Alberto Cuervo Cuervo... [et al.]

Contributor(s): Cuervo Cuervo, Alberto [coaut.] | Universidad Pedagógica Nacional (México)Material type: TextTextPublication details: México : UPN, 1986Description: vii, 450 pISBN: 9682909686Subject(s): Teorías del aprendizajeLOC classification: LC5309 U59 | T4001-4 1986
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Vol info Copy number Status Date due Barcode Item holds
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U59 T4001-4 1986 (Browse shelf(Opens below)) - 1 Available 80381
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U59 T4001-4 1986 (Browse shelf(Opens below)) - 1 Available 80384
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U59 T4001-4 1986 (Browse shelf(Opens below)) - 1 Available 80383
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U59 T4001-4 1986 (Browse shelf(Opens below)) - 1 Available 80382
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U59 T4001-4 1986 (Browse shelf(Opens below)) - 1 Available 80385
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U59 T4001-4 1986 (Browse shelf(Opens below)) - 1 Available 80386
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U59 T4001-4 1986 (Browse shelf(Opens below)) - 1 Available 80387
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U59 T4001-4 1986 (Browse shelf(Opens below)) - 1 Available 80388
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U59 T4001-4 1986 (Browse shelf(Opens below)) - 1 Available 80380SEP
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U59 T4001-4 1986 (Browse shelf(Opens below)) - 1 Available 80379SEP
Total holds: 0

There are no comments on this title.

to post a comment.