ASSESSMENT AND EVALUATION IN HIGHER EDUCATION
Material type: TextPublication details: Inglaterra : Carfax, 1976ISSN: 0260-2938Subject(s): EDUCACION SUPERIOR | EVALUACIONItem type | Current library | Collection | Call number | Vol info | Copy number | Status | Date due | Barcode | Item holds |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Revista no encuadernada | Bib. Gregorio Torres Quintero Publicaciones Seriadas | Revistas | v. 16, no. 1 (1991) | 1 | Revista | 5942110 | |||
Revista no encuadernada | Bib. Gregorio Torres Quintero Publicaciones Seriadas | Revistas | v. 16, no. 2 (1991) | 1 | Revista | 5942120 | |||
Revista no encuadernada | Bib. Gregorio Torres Quintero Publicaciones Seriadas | Revistas | v. 16, no. 3 (1991) | 1 | Revista | 5942130 | |||
Revista no encuadernada | Bib. Gregorio Torres Quintero Publicaciones Seriadas | Revistas | v. 17, no. 1 (1992) | 1 | Revista | 5942140 | |||
Revista no encuadernada | Bib. Gregorio Torres Quintero Publicaciones Seriadas | Revistas | v. 17, no. 2 (1992) | 1 | Revista | 5942150 | |||
Revista no encuadernada | Bib. Gregorio Torres Quintero Publicaciones Seriadas | Revistas | v. 17, no. 3 (1992) | 1 | Revista | 5942160 | |||
Revista no encuadernada | Bib. Gregorio Torres Quintero Publicaciones Seriadas | Revistas | v. 18, no. 1 (1993) | 1 | Revista | 5942170 | |||
Revista no encuadernada | Bib. Gregorio Torres Quintero Publicaciones Seriadas | Revistas | v. 18, no. 2 (1993) | 1 | Revista | 5942180 | |||
Revista no encuadernada | Bib. Gregorio Torres Quintero Publicaciones Seriadas | Revistas | v. 18, no. 3 (1993) | 1 | Revista | 5942190 | |||
Revista no encuadernada | Bib. Gregorio Torres Quintero Publicaciones Seriadas | Revistas | v. 19, no. 1 (1994) | 1 | Revista | 59421100 | |||
Revista no encuadernada | Bib. Gregorio Torres Quintero Publicaciones Seriadas | Revistas | v. 19, no. 2 (1994) | 1 | Revista | 59421110 | |||
Revista no encuadernada | Bib. Gregorio Torres Quintero Publicaciones Seriadas | Revistas | v. 19, no. 3 (1994) | 1 | Revista | 59421120 |
Total holds: 0
There are no comments on this title.