Cálculo I : unidad II : continuidad y límites de funciones : tema 2 : límites.

Contributor(s): Universidad Pedagógica Nacional (México). Sistema de Educación a DistanciaMaterial type: TextTextPublication details: México : UPN, 1983Description: 109 p. : ilSubject(s): Cálculo | Funciones (matemáticas)LOC classification: LC5309 U6 | C31022 1983 GA
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Copy number Status Date due Barcode Item holds
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U6 C31022 1983 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 61460
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U6 C31022 1983 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 61459
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U6 C31022 1983 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 62787
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U6 C31022 1983 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 62788
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U6 C31022 1983 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 62783
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U6 C31022 1983 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 62784
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U6 C31022 1983 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 62790
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U6 C31022 1983 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 62786
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U6 C31022 1983 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 62789
Libro Libro Bib. Gregorio Torres Quintero
Planta baja
Colección General LC5309 U6 C31022 1983 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 62785
Total holds: 0

"Sistema de Educación a Distancia"

"Especialización en Educación a Distancia"

"Guía de autoinstrucción"

There are no comments on this title.

to post a comment.